5/02/2013

FILM | Safe Haven

Afgelopen dinsdag ben ik naar de film Safe Haven geweest. Ik ging er totaal onvoorbereid heen, waarmee ik bedoel dat ik geen idee had waar de film over ging. Omdat ik niet echt een verwachting had van de film, kon hij ook moeilijk tegen vallen. Hier een beschrijving van de film. 
'Een jonge, mysterieuze vrouw verhuist naar een klein stadje in North Carolina. Haar terughoudendheid ten opzichte van de zeer hechte gemeenschap roept vragen over haar verleden op. Langzaamaan begint ze zich toch thuis te voelen en laat ze de liefde toe in haar nieuwe leven. Ze begint een relatie met Alex, een weduwnaar met twee jonge kinderen. Duistere geheimen dringen echter haar nieuwe leven binnen. Ze ziet zich genoodzaakt offers te brengen en te vertrouwen op de kracht van de liefde… Safe Haven is gebaseerd op de roman van Nicholas Sparks, de succesvolle schrijver van The Notebook en Dear John.' 
Tijdens de film lieten ze stukjes zien van het verleden van de vrouw. Op het begin was dit een beetje vaag, maar later in de film snap je wel hoe en wat. De film speelt zich af op een mooie locatie, wat een film al snel leuker maakt vind ik zelf. Het verhaal is goed, niet te voorspellend en opzich wel realistisch. Het was in ieder geval een leuke film om naar te kijken, misschien zelfs een film waarbij je een traantje moet weg pinken. Van deze film is ook een boek, geschreven door Nicholas Sparks. Ik denk dat als je het boek hebt gelezen de film wel tegen valt, maar dat is in het algemeen zo. Deze film zou ik aanraden, vooral als je houdt van romantische films. Heb jij deze film al gezien? Zo ja, wat vond jij ervan? Of ben je nog van plan om hem te gaan kijken? 

4 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een erg mooie film! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond de film heeeel leuk! Ik ben er ook dinsdag geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beschrijving spreekt me erg aan, misschien is het wat voor in de vakantie. Lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen