5/09/2013

RECEPT 001 | KitKat & M&M Taart

Misschien herken je deze taart wel. Dat zou niet raar zijn want op internet staan er veel foto's van. De bekende KitKat + M&Ms taart. Deze op de foto heb ik niet zelf gebakken, dat heeft mijn broertje gedaan met wat vrienden en mijn 'hulp'. Ik had geholpen met het opeten en het maken van de foto.  Hij was lekker, vullend en ongezond. Maar dat mag af en toe wel. Ik zal het recept met jullie delen, want hij was dus erg lekker en ik denk dat het ook leuk is om deze taart te maken! Hier het recept. Wat heb je nodig? - Chocolade of normale cake mix (+ ingrediĆ«nten die je daarvoor nodig hebt.) - Zakje m&m’s - Nutella (of gewone pasta) - Zak met kitkats erin - Kom  - Maatbeker - Boter - Ronde cake / taart vorm. Stap 1: Maak de cakemix zoals op het pak dat je gebruikt vermeld staat. En doe dit dan in de ingevette cake / taart vorm. Stap 2: Zet de cake in de oven. Stap 3: Als de bovenkant van de cake boller is, moet je hem zo snijden dat de bovenkant plat is. Dan smeer je de cake helemaal in met pasta (nutella). De zijkant kan je ook doen maar dit gaat best moeilijk. Stap 4: Haal de kitkats uit de verpakking en plak ze tegen de rand van de cake aan. Dit kan je doen door wat nutelle aan de achterkant van de kitkat te smeren. Zorg dat als je een lage cake hebt, kleine kitkats gebruikt, en als je een hoge cake hebt, grote kitkats koopt. Ik had precies genoeg. Stap 5: Op de bovenkant van de cake, die je ook hebt ingesmeerd met nutella, strooi je m&ms totdat je de cake niet meer ziet. Stap 6: Geniet ervan! Hebben jullie deze taart wel eens gemaakt of gegeten? Of ben je van plan om hem een keer te gaan maken?  

9 opmerkingen:

  1. Ik heb 'm een keertje gemaakt met vriendinnen, heerlijk! Alleen wel lastig om te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heeel lekker uit! ik wil hem ook een keer maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jummie!! Ziet er heerlijk uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb deze taart nodig bij een bbq en volgensmij heb ik hier van alle sites het beste recept.
    deze ga ik zeker proberen !
    Bedankt . :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb een vraag ,

    moet je de taart ook door midden snijden en daar nutella doen ? of is dat alleen voor om het lekkerder te maken ?

    groetjess .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan je doen, maar dat is dan inderdaad om het lekkerder te maken :)

      Verwijderen
  6. liefdeee ♥ ik ga zeker maken ;dd ghehe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. we gaan het proberen ben benieuwd wat er uitkomt ! ^^

    BeantwoordenVerwijderen