4/30/2013

Even voorstellen.

Voordat ik echt begin met bloggen op deze blog leek het me wel handig om mezelf even kort voor te stellen. Ik ben Janne, een meisje van 15. Dingen die ik in het dagelijks leven doe zijn onder andere naar school gaan, bloggen op verschillende blogs, nutteloze dingen doen op de computer, hockeyen, fotograferen, bakken, shoppen, nagels lakken, lezen en vast nog wel meer dingen. Waarom ik deze blog begin? Lastig. Ik heb namelijk een blog over mode, waar ik dus ook vooral over mode schrijf. Maar het leek me ook leuk om gewoon over andere dingen te schrijven. Over van alles eigenlijk. Dus op deze blog ga je ook van alles tegen komen qua onderwerpen denk ik. Recepten, reizen, boeken, films, foto's, nutteloze onderwerpen en meer. Het kan trouwens zijn dat je de naam van deze blog raar  vindt, dus ik leg hem even kort uit. Het heet anders vergeet ik het omdat je in je leven zoveel ziet en meemaakt en je kan niet van jezelf verwachten dat je ook alles gaat onthouden. (Tenminste bij mij is dit het geval). Het idee kwam toen ik drie op reis keek en iets heel gaafs zag en dacht 'daar wil ik ook heen'. Ik wilde het ergens opschrijven om het niet te vergeten, maar blaadjes en boekjes raak ik toch altijd kwijt, dus toen kwam het idee om maar een nieuwe blog te beginnen. En dit is het begin. Hoe vaak ik hier op ga schrijven weet ik nog niet precies, niet 7 keer per week, en ook niet 1 keer per maand. Dingen zoals school bestaan ook nog helaas. Veel plezier met lezen, hopelijk maak ik er wat leuks van.

5 opmerkingen:

  1. super leuk janne! Follllowed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je blog echt leuk!

    Zou je ook een kijkje op mijn blog willen nemen?
    miriam-mylifeasmyself.blogspot.com

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Janne! :) Ik ga je gelijk even volgen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volgde je al, hihi. Hele leuke naam trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen