9/10/2013

BLOGJE | 001

Vandaag was 3 letters. Dat woord van drie letters raad je vast wel. Zo niet, dan heb ik een hint voor je. De eerste letter is een K, de laatste een T. Rara wat is de tweede letter. Maar oke. Dat was mijn dag. Misschien, of misschien ook wel helemaal niet, vraag je je af hoezo. Nou dat zou ik uitleggen. Je hebt wel eens dat je een les rooster hebt met alleen lange dagen. Dan heb je kort gezegd gewoon pech. Dat heb ik dus, pech. Wanneer je dan een keer ziet dat er lessen uitvallen is het een normale reactie dat je daar vrolijk van wordt, of niet soms? Vrolijk dat was ik zeker. Ik zou het 5de uit zijn, mentorles het 8ste uur gaat vaak toch niet door. Dat dacht ik. Maar nee hoor, precies vandaag ging het wel door. Lekker 2 uur gewacht op mentorles. Nee, korte dagen daar doet mijn school blijkbaar niet aan. Dit was mijn verhaal over een minder plezante dag. Verder was mijn dag opzich wel leuk hoor. Jammer dat zoiets kleins het op dat moment even kan verpesten. Hopelijk heb ik ooit in de toekomst wel een korte dag. Maar vergeet niet, de meeste dromen zijn bedrog. Geleerd van ome Marco.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten