6/21/2013

Vervelingz

Ik heb 1 dag vakantie. Ja, 1 dag. En wat doe ik. Me vervelen. Ja nu al, na 1 dag vrijheid, kunnen doen wat je wilt. Kijk, opzich zou ik me wel kunnen vermaken, maar laten we eerlijk zijn. De hele dag achter of voor de computer zitten is nou niet echt iets wat je de hele vakantie wilt doen. Of tenminste, niet iets wat ik de hele vakantie zou willen doen. En wat doe ik nu, uit verveling achter de computer zitten en een stukje schrijven die geen nuttige inhoud bezit. (Dus voor de mensen die dit lezen, leuk dat je het leest maar je hebt er vrijwel niks aan dus hier stoppen is ook een optie.) En het weer zit ook al niet mee. Volgens mij had de zon het al wel weer gehad na die paar mooi dagen hier in het o zo mooie Nederland. Ach, wat er niet is kan altijd nog komen. Dus laten we hopen op minstens 10 zonnige dagen. Opzich heb ik wel wat leuke dingen gepland staan voor in deze vakantie, zoals maandag een BQQ. Gelukkig wordt het maandag mooi weer. Maar dan niet. Zondag met een vriendin logeren wat leuk is. En dan donderdag een show lopen in Amsterdam, vermoeiend maar leuk. Oh en ook nog wat verjaardagen, wat perfect is als er een tuinhuis is want dan kan je tuinhuisessies houden. Waarschijnlijk denk je nu, wtf is een tuinhuisessie. Goed dat je dat denkt. Houden zo. En dan blijven er nog iets van 8 weken over waarin je probeert je niet te vervelen. En nog op vakantie naar SardiniĆ«. Dat wordt vast leuker dan hier in Nederland zijn. Boekjes lezen, bij het strand liggen, af en toe het water in maar ik hou niet zo van zwemmen. Snorkelen, waar ik eerst zin in had, maar toen Michelle vertelde dat dat best eng is omdat je vissen ziet heb ik er toch minder zin in want vissen zijn niet echt dingen waar ik dicht bij in de buurt wil komen. Niet dat die vissen dicht bij mij in de buurt willen komen, maar toch. We zullen zien hoe dat gaat verlopen. Waarschijnlijk komen er tijdens deze vakantie nog wel dingen op mijn pad. Of in ieder geval, dat hoop ik. Alles plannen is nou ook echt niet gezellig. Gewoon spontaan iets doen, genieten van nergens aan vast zitten dat soort dingen. Ondanks al het gezeik, het vervelen, de regen, en nog wat negatieve dingen, weet ik bijna 101% zeker dat deze vakantie leuk wordt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten